Diskuze
Nejhorší havárii letadla v dějinách nemohli piloti nijak zabránit
Děkujeme za pochopení.
Andělín
Nekázeň
Většinu těchto havárii letadel zaviní pozemní personál,který špatně kontroluje práci svých podřízených.Také kapitán by si měl projít a zkontrolovat viditelné části letadla-např Pitotovu trubici,jest-li ji přičištění někdo nezalepil průhlednou nebo stříbrnou páskou-což ze země není vidět.
Rachocejl
Nejhořší havárii nemohli zabránit
Slyšeljsem přepis hovoru co si piloti povídali mezi sebou ai ty které byly odvysílány řidicí věži.Když jsem to slyšel tak jsem měl slzy v očích.Bylo to zoufalé opravdu,Byl to scénář hororu jaký by žádný scénarista nenapsal. A divím se že ty americké vyšetřovatele sledovala japonská policie na každém kroku.A japíci odmítli i americkou pomoc.
Howard
Blbi Japoncici...
Nechapu, jak mohli odmitnout pomoc od kohokoliv, kdo byl na miste nehody jako prvni (i kdyz to byli Amici ;) Vzdyt tim padem zabili spoustu potencialne prezivsich lidi.
Ono pokud 4 prezili celych 12 hodin, pak ihned po nehode jich mohly byt i desitky.
Vazne smutne - by me zajimalo, zda byl za toto idiotske rozhodnuti nekdo potrestany...
Jura
Strašné, zakázat opravy letadel !
všichni ti lidi zemřeli jenom proto, že se v Boeingu přehnaně šetrilo a jenom zaplátovali tu tlakovou přepážku ! Kdyby se dopravní prostředky pro větší počet lidí, podroboval takovýmto rekonstrukcím (nemalého rozsahu a na více místech letadla) jen pod dohledem a kontrolou probíhajících prací leteckými inženýry, těžko by se taková katastrofa odehrála.
To bylo jenom lepení letadla jenom aby navenek vypadalo v pořádku. To letadlo chtělo po takových opravách dělat navíc další kontrolu a zátěžové testy spravovaných dílů,
ale nejlíp jednou havarované letadlo jen sešrotovat.
Roumen
Re: Strašné, zakázat opravy letadel !
Tady je ta nedbalost namalovana:
http://shippai.jst.go.jp/fkd/Contents?fn=2&id=CB0071008&idx=6
Roumen
Cerna skrinka...
Slyseli jste autenticky zaznam z cerne skrinky?
http://www.youtube.com/watch?v=odRCEHBmLfU
Mezi narazem do prvniho kopce a finalni explozi jsou necele 4 sekundy. Jinak cely prepis je taky drsny. Piloti opravdu velmi dlouho vubec nemeli poneti, co se deje.
marduk
Lákavé téma, úmorné zpracování.
Vše zopakují dvakrát až třikrát. Co je příčinou? Že by obava z diskriminačních soudních pří? I slabomyslní mají svá práva... Nebo snad snaha o nafouknutí pořadu? :)
Pavel Kasík - Technet.cz
Re: Lákavé téma, úmorné zpracování.
V dokumentech zahranční výroby je opakování nutné - hodinový dokument bývá přerušen i čtyřmi reklamními přestávkami, a po každé z nich je potřeba zopakovat (sdělit nově příchozím), co se děje. My máme to štěstí, že jej na ČT vidíme bez reklam.
marduk
Deprivující, frustrující...
Každou informaci pro jistotu nejméně dvakrát až třikrát zopakují, jeden nikdy neví. Co kdyby zapli telku i v Dobřanech... Případně by stačilo pořad sestříhat na cca poloviční stopáž. :)
starej_vul
:-) Kasík
Ten Kasík asi bude nějakej externí redaktor iDnes. Nebo nějakej novic, kterej nestačil načichnoout. Není nějak moc normální člověk? Když komunikuje?
Pavel Kasík - Technet.cz
Re: :-) Kasík
Jestli to má být pochvala, tak děkuju:-) Když klepnete na moje jméno, tak zjistíte, že už jsem pro idnes.cz napsal nějakých dvěstě článků, takže až takový nováček už nejsem :-) Myslím, že redakce Technetu.cz obecně do diskuzí pod svými články přispívá relativně často. Aspoň dokud se diskuze nezvrhne...
Roman
"Fušál"
A budou mít červené čepičky, modré čepičky nebo zelené čepičky? ;-)
Roman
Re: "Fušál"
To patřilo k příspěvku:
"... kam Velký Kleuster odvede všechny kočky a bude tam mít stánek s koblihami a hot-dogy ... "
Naty
Info v ramecku
Ani při jedné z nehod se nejednalo o chybu v konstrukci letounu
Asi jste meli na mysli zadnou z tech dvou nejvetsich nehod. Pokud se dobre pamatuji, tak v jednom dokumentu o leteckych katastrofach zminovali spatnou kontstrukci zamku dveti nakladoveho prostoru. Dvere pri jednom letu nad pacifikem odletely a vytrhly i kus trupu. Vzniklou dirou odleteli nejaci lide.
Jinak B747 obdiv urcite zaslouzi, kdyz se s nim leta tak dlouho.
John Coffey
Re: Info v ramecku
Ani při jedné z nehod se nejednalo o chybu v konstrukci letounu <<<< Tyka se dvou zminovanych "nejvetsich" nehod tedy nepovoleny start na kanarech a tohle japonsko.
Námořníci USA propašovali před 100 lety na palubu bitevní lodi prostitutku
V dubnu 1924 zažilo americké námořnictvo obrovský skandál, který se dostal na titulní stránky...
Skvělý filmový zvuk bez velké instalace. Test nejzajímavějších soundbarů
Položíte jej na polici před televizor, propojíte kabelem, zapojíte do zásuvky a během pár chvil se...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Uvidíme v budoucnu na obloze druhý Měsíc? Příčinou může být neobvyklá hvězda
Velmi neobvyklá hvězda éta Carinae v 19. století náhle zjasnila a stala se druhou nejjasnější...
Na méně používané dráze se potkalo několik obrů i návštěva z pouště
Letiště Václava Havla využívá při tzv. západním proudění jako hlavní dráhu pro starty a přistání...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
OBRAZEM: Po zkušenostech s Moskvou neponechává Litva otázku výzbroje náhodě
Litva se stala členem obranné aliance NATO v roce 2004. Pro zajištění vlastní bezpečnosti v...
Lotyšská armáda je malá, materiálem nehýří, ale Ukrajině něco ze svého poslala
V roce 2004 vstoupilo Lotyšsko do NATO, přesto nemůže nechat svou případnou obranu pouze na bedrech...
Pes na Měsíci či Marsu už nemusí být fikce. NASA trénuje průzkumného robopsa
Vědci z projektu Lassie, sponzorovaném americkou NASA, zdokonalují robotického psa pro použití při...
Na dům mu spadl odpad z vesmíru. Nyní NASA potvrdila, že je to kus z baterie
Před několika týdny proběhla médii informace o varování německého Spolkového úřad pro civilní...
Uvidíme v budoucnu na obloze druhý Měsíc? Příčinou může být neobvyklá hvězda
Velmi neobvyklá hvězda éta Carinae v 19. století náhle zjasnila a stala se druhou nejjasnější...