Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Northwood v polovině roku 2003 překoná hranici 3.4 GHz

aktualizováno 
Stávající jádro procesoru Intel Pentium 4 - Northwood vyráběné 0.13 mikronovou technologií v současné době dosáhlo hranice 3.06 GHz. Ovšem inženýrům u Intelu se to zdá poněkud málo, proto na příští rok plánují zvednout frekvenci procesoru s tímto jádrem, až na 3 400 MHz. Po dosažení této frekvence se již přejde na nový 90 nanometrový výrobní proces (Prescott). Ještě před tím by se měl objevit procesor P4 taktován na 3.2 GHz. Dle některých zdrojů je ovšem již současná frekvenční hranice Northwoodu na maximu. Ale vše může být úplně jinak...

Procesor Intel Pentium 4

PS: Zítra vyjde článek s podrobnými informacemi o plánech Intelu až do roku 2004.

Zdroj: X-bit Labs

Související odkazy:

  • Dnes je premiéra 3.06 GHz Pentia s Hyper-Threading technologií
  • Pentium 4 3.06 GHz je na světě (preview),
  • Informace o budoucím procesoru Intel Pentium 4 3.06 GHz
  • Desky s podporou technologie hyper-threading již v prodeji
  • Jak funguje Pentium 4: Hyper-Pipelined Technology
  •  





    Hlavní zprávy

    Další z rubriky

    Milovník zvířat Cleveland Amory se narodil před 100 lety
    Milovník zvířat Cleveland Amory se narodil před 100 lety

    VIDEO 2. září 1917 se narodil novinář, spisovatel a militantní bojovník za práva zvířat Cleveland Amory. Působil v řadě prestižních amerických médiích, třeba v NBC....  celý článek

    Kanadsko-americký jevištní kouzelník a vědecký skeptik James Randi
    Jak odhalit šarlatána. Rozhovor se skeptickou legendou, úžasným Randi

    Kanadsko-americký iluzionista, legenda svého oboru, mistr známý po celém světě. A také profesionální skeptik. Už půl století bojuje proti nejrůznějším...  celý článek

    Navzdory válce vyrobili  ve firmě Laurin & Klement nový motor
    Navzdory válce vyrobili ve firmě Laurin & Klement nový motor

    VIDEO V roce 1917 musela mladoboleslavská automobilka Laurin & Klement spoléhat nejvíce na předválečné modely svých vozů a plnila hlavně válečné zakázky. Přesto v...  celý článek

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.