náhledy
Stavbaři z pojízdné lávky mohou kontrolovat tuhnutí čerstvě položené desky.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Uhladit a nechat tvrdnout. Další kus ranveje je téměř hotov.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Finišer zapracovává trny do cementobetonové desky.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Dělníci vkládají do finišeru balík trnů. Ty stroj zabudjuje do cementobetonových desek. Při pohybech způsobených tepelným rozpínáním trny brání „rozjetí“ desek.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Stroje "krmí" finišer betonovou směsí, dovezenou z nedaleké betonárny.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Finišer pokládá další patnáctimetrový pruh povrchu. Základ z mezerovitého betonu se průběžně musí kropit.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Finišer, stroj o váze 155 tun, zajišťuje položení svrchní cementobetonové vrstvy.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Jiří Kraus, výkonný ředitel letiště pro rozvoj a správu majetku
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Ve chvíli, kdy vlétá nad uzavřený konec ranveje, je už ve výšce několika desítek metrů a má zatažený podvozek.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Pro Boeing 737 nepředstavuje zkrácená dráha sebemenší obtíž. Ve chvíli, kdy vlétá nad uzavřený konec ranveje, je už ve výšce několika desítek metrů a zatahuje podvozek.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Na stavbě to žije. Kolegové z ostatních médií nestíhají uskakovat.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Do hluku betonárny se občas vmísí i hukot motorů nedaleko startujícího letadla.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Auta navážejí cement a bagry vozí štěrk do dvou obřích míchaček
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz
Betonárna zajišťující materiál na opravu ruzyňské dráhy. Fungují tu dvě míchačky, které denně vyprodukují až 1200 m3 betonu.
Autor: Tereza Šírová, Technet.cz