Společnost Jupiter Research, zabývající se výzkumem veřejného mínění, zveřejnila velmi zajímavou statistiku. Nedávno provedla průzkum, týkající se digitální ochrany autorských práv u hudby a filmu. Z jeho výsledků vyplývá, že zákazníci jsou ochotni platit více peněz za produkty, jejich použití není nijak omezeno. Zatímco za CD s ochranou proti kopírování by dali maximálně 10 USD, za plnohodnotnou kopii by zaplatili až 18 USD. V současnosti však 18 dolarů stojí CD s ochranou a jejich prodej klesá. Hudební průmysl tak získal jasnou indicii, že by na nechráněných titulech mohl vydělat víc než na zabezpečené hudbě.
Zdroj: Internet.com
Související odkazy:
Průzkum: Hudební fanoušky štve ochrana audio CD
Zabezpečíme všechna hudební CD! Nevoní vám ochrana? Máte smůlu!
Nová CDDA ochrana M3 Type uživatele už téměř neomezuje
Audio CD chráněná proti kopírování mají jednotné logo
Hudební firmy žalovány kvůli "ochraně" svých CD
MP3 týden: Návrh protipirátského zákona vyvolal bouři nevole
MP3 týden: Philips proti chráněným Audio CD!
Protipirátská CD
IFPI nařídila viditelně označovat "chráněná" CD