Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Ptejte se na nová pravidla služeb Skylink a CS Link

velikost textu:
vydáno 27.8.2012 13:00
Od 1. září už nebudou satelitní televize Skylink a CS Link bezplatné. Provozovatel zavedl měsíční servisní poplatek, bez něhož nebude uživatel moci přijímat programy České televize, Novy, Primy a dalších. Ptejte se na nová pravidla předsedy představenstva Jaromíra Glisníka.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 27. srpna 2012 do 14:00

OTÁZKA: Chování Vaší společnosti je neomluvitelné. Je to jako když se uprostřed utkání změní pravidla hry. Je to sprostárna a Vy jste za ni zodpovědný. Nestydíte se? Martin Beneš
ODPOVĚĎ: Nestydím. Nevšimnul jsem si, že by se obsluha čerpací stanice styděla, když platím za jediné tankování o 100 Kč více než posledně. Změny jsou všude kolem nás na denním pořádku. Fungujeme v konkurenčním prostředí a nejsme financováni z žádných dotací. Nemáme jiný zdroj příjmů než naše zákazníky. Zvýšené náklady zkrátka bylo nutno pokrýt. Styděl bych se, kdybych byl svědkem toho, že platforma zkrachuje a zákazníci zůstanou „na holičkách“. Nyní mají možnost volby. Uhradit poplatek, nebo se s námi rozloučit. Hned nebo kdykoli v budoucnosti. To je fér, nemyslíte? 27.8.2012 14:43
OTÁZKA: Jelikož byly služby proklamovány jako služby bez jakýchkoli dalších poplatků na pořád (což už samo o sobě bylo podnikatelsky nemožné splnit) je toto zpoplatnění protiprávné. Buď byly služby dříve nabízeny již s vědomím, že jednou budou zpoplatněny (což je trestné - uvedení zákazníka v omyl) nebo jen manažerskou chybou při propočítávání podnikatelského záměru. Každý zákazník, který nesouhlasí se zpoplatněním má právo na zrušení služeb a navrácení plné částky, kterou do toho vložil. Vašě služby si totiž předplatil naporád. Tj na nekonečno a i kdyby jste řekli, že služby užíval 5 let, tak poměrná část 5ti let ku nekonečnu je stále 0. Kolika zákazníkům si myslíte budete nakonec vracet plnou částku? Adam
ODPOVĚĎ: Máte pravdu, že „napořád“ je nesmysl. Nikdy jsme nic takového neslibovali. Naše smlouvy se zákazníky jsou na dobu neurčitou, satelitní příjem byl poskytován bezplatně bez časového omezení. Změna podmínek je u smlouvy na dobu neurčitou vždy možná. My jsme však nastavili férové podmínky – po dobu minimálně 24 měsíců od registrace karty se Servisní poplatek neplatí. 27.8.2012 14:46
OTÁZKA: Krásný den ! Musím něco podniknout , když nemám zájem o vaší službu a nechci platit žádný poplatek , nebo mi bude automaticky zrušen přístup k satelitnímu vysílání .Začal jsem se zajímat o službu UPS . Díky za odpoveď M.K Miroslav
ODPOVĚĎ: Dobrý den. Nemusíte podnikat nic. Hodně štěstí při hledání cenově příznivější alternativy. 27.8.2012 14:47
OTÁZKA: O kolik vzrostla finanční náročnost zajišťování služeb zákazníkům oproti době kdy jste slibovali služby své navždy zadarmo...? pokud bude poplatek jen 29 Kč nebudete stále ve ztrátě? Tomáš
ODPOVĚĎ: Vzrostla několikanásobně. Díky 24 měsíčnímu ochrannému období budou naše výnosy ze Servisního poplatku nabíhat více než dva roky. Na počátku tohoto období budeme ve ztrátě, na jeho konci v plusu. 27.8.2012 14:48
OTÁZKA: Otázka k balíčku GRATIS. Lze příjmat slovenské kódované programy v ČR? lukot
ODPOVĚĎ: Satelitní televize nezná hranic. Slovenské programy lze tedy přijímat ve větší části Evropy. Pouze některé jsou však legálně přístupné jinde než na Slovensku. Více na našem webu. 27.8.2012 14:50
OTÁZKA: Dobrý den, jsem Váš zákazník cca 4 roky. O chystaných změnách jsem se dozvěděl právě teď. Jak nejjednodušeji mohu poplatek uhradit (komu, kolik, do kdy...)? Posílali jste nějaké informace Vašim zákazníkům? Děkuji Jiri T Jiri
ODPOVĚĎ: Děkuji za Vaši dlouholetou přízeň, Jiří. Všechny informace najdete na našem webu. Tam si můžete objednat úhradu Servisního poplatku přes SIPO a budete mít po starostech. K dispozici jsou samozřejmě i další možnosti platby. 27.8.2012 14:51
OTÁZKA: Dobrý den, vaši sadu jsme koupili za nemalé peníze s tím, že slibované služby budou zdarma. Nyní tak být nemá. Zachovejte si charakter a tvář a zákazníkům, kteří si s touto nabídkou vybavení koupili, po jejich žádosti vraťte oproti vrácení věcí peníze zpět. Ať daných služeb využívá opravdu ten, který s nimi za daných podmínek souhlasí. Já to nejsem a cítím se podveden! JM Jan Marek
ODPOVĚĎ: K tématu jsem se již vícekrát vyjadřoval. Každý zákazník využíval naše služby bez poplatku minimálně 24 měsíců. Když si spočtete hodnotu, kterou jste za Vaše peníze získal, usoudíte, že žádná jiná platforma tak lacino nevyjde. 27.8.2012 14:53
OTÁZKA: Plánujete do programové nabídky Skylink zařadit program AXN, AXN sci-fi, když už je vysíláte v CSlink? Děkuji. Martin G.
ODPOVĚĎ: Omlouvám se, ale o programových novinkách v chatu informovat nemohu. Sledujete náš web a o všem se včas dovíte. 27.8.2012 14:53
OTÁZKA: Satelit využíváme na chatě pouze několik měsíců v roce. Je nutné platit servisní poplatek celý rok nebo ho stačí zaplatit pouze když budeme satelit využívat, tedy např. červen - září ? Martin
ODPOVĚĎ: Veškeré informace k platbě Servisního poplatku najdete na našem webu. Pro Vás bude optimální SIPO s časovým omezením nebo 10 denní úhrada poplatku SMSkou (25 Kč). 27.8.2012 14:55
OTÁZKA: Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda je to vůbec legální takto plošně vylákat od lidí kteří v dobré víře investují do zařízení několik tisíc Kč..před lety.... ,s tím ,že používání karty jak bylo v letácích je doživotně zdarma...děkuji za odpoved Jan Starý
ODPOVĚĎ: Dobrý den, k tématu jsem se dnes již několikrát vyjadřoval. Dosud žádný z orgánů nezpochybnil legalitu Servisního poplatku. Formulaci „doživotně zdarma“ jsme zcela určitě nepoužívali. 27.8.2012 14:56
OTÁZKA: Při koupi nové karty Výměna už se nemusí platit poplatek který jste poslali složenkou? michal
ODPOVĚĎ: Ano po určitou dobu nemusíte. Podmínky pro karty Výměna jsou následující: Karty registrované do 15. 9. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 24 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty. Karty registrované od 16. do 30. 9. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 12 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty. Karty registrované od 1. 10. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 12 měsíců. 27.8.2012 14:57
OTÁZKA: Dobrý den, jaké služby poplatkem získám ?? Rád bych přesnější informace... Anonym
ODPOVĚĎ: Poplatek samotný není spojen s žádnou konkrétní změnou. Bližší informace o tom, k čemu slouží, najdete v předchozích odpovědích. 27.8.2012 14:59
OTÁZKA: Pro tazatele: stejně i kdyby od Skylinku odešla jedna třetina naštvaných zákazníků, tak ten zbytek, kterému to je jedno, bude nadále přinášet pěkný balík peněz do kapes Skylinku. okupant_bez_prace_4
ODPOVĚĎ: Máte pravdu, ovšem jedno nám to rozhodně není. Ekonomický dopad ztráty každého zákazníka je v okamžiku zavedení Servisního poplatku velmi přesně stanovitelný. Na druhou stranu bude jistě dobré, když našimi zákazníky zůstanou ti, kteří v našich službách vidí hodnotu oněch 29 korun měsíčně. Jsem přesvědčen, že to bude drtivá většina. V poměru cena/výkon jsme stále bezkonkurenční. 27.8.2012 15:01
OTÁZKA: Dobrý den, někdy na jaře jsem využil programu VÝMĚNA a koupil jsem novou kartu. Tímto bych měl být na 24 měsíců osvobozen od toho nově zavedeného poplatku. Chci se zeptat, zda budu vaší společností upozorněn na povinnost servisní poplatek začít platit, až tato doma uplyne. Děkuji zákazník Skylinku z Prahy
ODPOVĚĎ: Dobrý den, děkuji za Vaši přízeň. Každého zákazníka před vypršením lhůty budeme informovat. Nakonec je to v našem zájmu Jen je třeba se ujistit, že máme u nás Vaše korektní kontaktní údaje. 27.8.2012 15:02
OTÁZKA: Zdravim Asi si tu prectete spoustu nadavek a podobnych veci ale ja mam spise prakticky dotaz.Nahradou za starou kartu jsem si poridil Skylink vymena.Zatim nemam full hd prijimac ale planuji si ho v budoucnu poridit.Pojedou mi na karte skylink vymena HD programy?¨ Dale bych jen podotknul ze jste mohli udelat vetsi reklamu tomu ze kdo si poridil zavcas kartu vymena ma zaplaceno na 2 roky ten poplatek :-) Standa Chlup
ODPOVĚĎ: Díky za přízeň. HD programy Vám samozřejmě fungovat budou. Jsou přístupné na všech kartách. Nevím, jestli jsme mohli dělat větší reklamu. Aktuálně jde na trh 50 tisíc karet Výměna týdně. To je pěkný fofr:) 27.8.2012 15:05

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.