Technet.cz

Ptejte se na nová pravidla služeb Skylink a CS Link

velikost textu:
vydáno 27.8.2012 13:00
Od 1. září už nebudou satelitní televize Skylink a CS Link bezplatné. Provozovatel zavedl měsíční servisní poplatek, bez něhož nebude uživatel moci přijímat programy České televize, Novy, Primy a dalších. Ptejte se na nová pravidla předsedy představenstva Jaromíra Glisníka.
OTÁZKA: Dobrý den, při nákupu karty jsem dostal informaci o tom, jak společně s kartou kupuji službu, která mi garantuje doživotní bezplatný příjem zmiňovaných kanálů (CZ a Sk). Pakliže se z Vaší strany změnil postoj v nabízených službách, měli by jste zákazníkovi umožnit vrácení karty a vyplatit mu poměrnou cenu, kterou za kartu zaplatil (ceny nebyly opravdu malé). Obracím se na Vás s dotazem, na jakém kontaktním místě mohu kartu vrátit a kde mi bude vyplacena zálohová platba oproti vrácené kartě (nákup dekódovacího přístroje z vlastních prostředků nebudu po Vaší společnosti nárokovat). Pakliže bude poplatek hrazen, co přesně navíc dostanu, než jsem měl/neměl do současné doby? Budou na infolince konečně proškolené osoby, které dovedou poradit, budou konečně empatické, budou konečně naslouchat? Nebo to budou stále stejné služby: arogantní slečny před koncem pracovní doby, osobní výpady při složitějších dotazech, na které nejsou operátoři schopni odpovědět? Techniky snad ani komentovat nebudu.
ODPOVĚĎ: Dobrý den. Karta, kterou jste si pořídil, a poskytované služby jsou dvě odlišné věci. Ať už jste kartu koupil kdykoli v minulosti, minimálně dva roky jste užíval poskytované služby bez poplatků. Změna obchodní politiky naší společnosti je jednostranným krokem, a pokud s ním nesouhlasíte, nejste nucen poplatek hradit. Pokud se ovšem v budoucnu rozhodnete kartu znovu užívat, stačí poplatek uhradit a karta „ožije“. Není žádný důvod ji reklamovat nebo vracet prodejci. Souvislost mezi pořízením karty a přijímače nemá oporu v zákoně (stejnou absurdní logikou bychom mohli chtít vrátit automobil v případě zdražení pohonných hmot). Všeobecné obchodní podmínky, které byly změněny, se vztahují na poskytování služeb satelitní televize a nemají souvislost s prodejem satelitní techniky. Pracujeme na zlepšování služeb poskytovaných zákazníkům. I proto jsme nuceni zavést servisní poplatek. 27.8.2012 13:12
OTÁZKA: Dobrý den, minulý pátek 24.8.2012 mi poštou přišel SkylinkTV magazín, jehož přílohou byly 2 papíry. Informace o servisním poplatku a dopis s datem 1.6.2012 (!!!) s přiloženou složenkou. Píše se zde o nutnosti uhradit servisní poplatek do 1.9.2012 (pouhý týden od doručení dopisu). Dále je zde informace o nových Všeobecných obchodních podmínkách, které vstoupili v platnost už 15.6.2012 (ze zákona je povinnost informovat zákazníky o změně minimálně 1 měsíc předem, což se nestalo). Jak máme dále postupovat proti nezákonému postupu společnosti M77 Group (Skylink), protože bez včasného informování zákázníků o změně Všeobecných obchodních podmínek jsou tyto podmínky neplatné a tudíž i vybírání servisního poplatku je nezákoné. Pokud nám bude znemožněn příjem bezplatných kódovaných programů (balíček GRATIS), budeme nuceni použít všech dostupných prostředků k jeho opravdu bezplatného navrácení. Děkuji za odpověď. Anonym
ODPOVĚĎ: Dobrý den, o změně obchodních podmínek jsme informovali již koncem května. Jednak na našem webu (jak nám ukládají naše všeobecné obchodní podmínky) a jednak v médiích. Krom toho postupně všem zákazníkům posíláme adresné zásilky, kde základní informace rekapitulujeme. Nelze tedy hovořit o nezákonném postupu. 27.8.2012 13:15
OTÁZKA: Dobrý den, do domácnosti bylo zařízení na příjem satelitního signálu kupováno za několik tisíc a motivací pro tento nákup byla právě možnost přijímat po zaplacení vstupního poplatku kanály zdarma. V případě znalosti poplatku by nákup uskutečněn nebyl. Na koho se tedy mám nyní obrátit, aby mi proplatil peníze za zařízení, které nyní nechci, protože poplatek platit nehodlám? Anonym
ODPOVĚĎ: Dobrý den. Jak už jsem uvedl, nevidím souvislost mezi pořízením karty a přijímače. Podobně jako, kdybychom chtěli vrátit automobil v případě zdražení pohonných hmot. Všeobecné obchodní podmínky, které byly změněny, se vztahují na poskytování služeb satelitní televize a nemají souvislost s prodejem satelitní techniky. Váš přijímač i kartu můžete buďto používat nadále pro příjem našich služeb nebo můžete přejít na jinou satelitní platformu nebo své zařízení můžete prodat. Je to jen na Vás. 27.8.2012 13:19
OTÁZKA: zveřejníte za poslední období, řekněme dva měsíce, kolik zákazníků od Vás odešlo? Ale pravdu, ne žádné kecy a výmysly prosím. Děkuji. Anonym
ODPOVĚĎ: Takovou informaci nemáme k dispozici. Nepoznáme, že někdo přestal používat naše služby. Odchod zákazníků budeme schopni vyhodnotit až po splatnosti Servisního poplatku a následném odpojení karet, u kterých uhrazen nebyl. Zákazníci nás mohou opustit bez toho, že by nám to říkali. Stačí neuhradit Servisní poplatek. 27.8.2012 13:21
OTÁZKA: Prečo zostáva cena predplatenej karty tak vysoká, keď sa bude pravidelne mesačne platiť servisný poplatok ? Ak by sa zavádzal poplatok za administráciu služieb spojených s účastníkom, čo potom pokrýva cena karty ? Kanály sú zdarma, servisný poplatok sa platí každý mesiac . Anonym
ODPOVĚĎ: V ceně karty je dosud zahrnut Servisní poplatek za 24 měsíců. Karty jdou dobře na odbyt, jejich cenu není třeba měnit. Pokud uvedeme na trh kartu, která nebude mít v ceně žádné období Servisního poplatku, její cenu jistě snížíme. 27.8.2012 13:23
OTÁZKA: Chcem sa spýtať prečo sa nedá dovolať na zákaznícku linku 02/20250241 (aj české číslo), resp. dlhá čakacia doba na spojenie operátorom (10 krát som to skúšal, čakal som 3 minúty a stále nič) Ide o to, že som si kúpil kartu VÝMENA a chcel som sa zaregistrovať, ale na internete mi napísalo hlášku „!ERR: Tato karta neni urcena k aktivaci !“ príp. u karty s technológiou Cryptoworks „Zadané číslo karty je neplatné!.“ Neviem čo ďalej, pretože chcem využiť výhody kúpy karty výmena (2 mesiace zdarma programy) a už mám po 20 dňoch po kúpu karty aj zapojenia. ďakujem za odpoveď matej
ODPOVĚĎ: Aktuálně čelíme velkému přetížení zákaznického servisu. Kapacitu jsme zdvojnásobili a dále ji posilujeme. S Vaším problémem Vám může pomoci prodejce satelitní techniky. Jejich seznam najdete na našem webu. Případně pošlete vyplněný registrační formulář karty Výměna na naši adresu poštou. Děkuji za pochopení. 27.8.2012 13:25
OTÁZKA: Dobrý den. Částku (prozatím) 29,- Kč zdůvodňujete jako náklady spojené se zákaznickými službami. Tyto náklady se objevily až po vstupu M77 Group do CS Link a Skylink? Znamená to, že předešlí vlastníci byli ztrátoví a M77 Group věděla, že bez zavedení poplatku pro ni nebude obchod zajímavý? Argument o nárůstu zákazníků, nárocích na technické zajištění apod. si nechte pro někoho jiného - je naprostý nesmysl uvádět, že zvyšující se počet zákazníků, kteří zaplatí na začátku vaší firmě nemalé peníze za kartu + další měsíční poplatky za prémiové balíčky apod. vám generují náklady vyšší než zisk. tomas_h
ODPOVĚĎ: Dobrý den. Naši vlastníci si samozřejmě velmi dobře uvědomovali, že pro ziskovost podniku je třeba učinit radikální krok. O nepříznivé ekonomické situaci existuje řada všeobecně přístupných důkazů z doby insolvence společnosti Gital (na justice.cz). Dokud proti sobě stáli dva konkurenti, nebylo možno nepříznivé trendy zvrátit. Marže na prodané kartě se v uplynulých letech radikálně snižovala a již nepokrývala provozní náklady spojené s jejím provozem. Současně však extrémně narostly požadavky na obsluhu systémů podmíněného přístupu. Namísto jednoho statického systému CryptoWorks provozujeme 3 systémy CryptoWorks a 2 systémy Irdeto, z toho jeden emulující CryptoWorks. Celkem tedy 5 systémů. Nároky na zákaznický servis rostly podobným tempem. Na trhu se objevily desítky exotických přijímačů s vyspělými funkcemi a řadou problémů s kompatibilitou, čímž rostly stížnosti zákazníků. Nezbylo nám, než začít komunikovat s výrobci, testovat, certifikovat … To všechno představuje nové náklady, proti kterým jsme neměli výnosy. 27.8.2012 13:33
OTÁZKA: Dobrý den, stále nevím na čem jsem, od 1.9. mám platit poplatek, ale ještě jste mi neposlali žádný dopis e-mail apod. Mimochodem na e-maily vůbec nereagujete Petr
ODPOVĚĎ: dopis e-mail apod. Mimochodem na e-maily vůbec nereagujete Dobrý den. Všem zákazníkům posíláme postupně adresné zásilky. Pokud máme Vaši aktuální adresu, měl byste ji dostat (magazín + dopis + informační leták). Na našem webu v sekci Servisní poplatek / Kdy hradit poplatek najdete jednoduchou aplikaci, které Vám ukáže datum účinnosti Servisního poplatku pro Vaši kartu. Vzhledem k tomu, že 24 měsíců od registrace karty poplatek neplatíte, nemusí toto datum být 1. 9. Na webu rovněž najdete veškeré instrukce k platbě. Jak už jsem uvedl, náš zákaznický servis je aktuálně přetížen, vyřizování korespondence trvá déle, než bychom si přáli. 27.8.2012 13:37
OTÁZKA: Jsem Vas zakaznik. Za 2000KC jsem si pred tremi lety zakoupil prijem zakladni nabidky dozivotne zdarma. Nyni mi rikate, ze to uz zdarma nebude, ze nejste schopni to financne utahnout. OK, porusujete tim vsak nasi dohodu - vratite mi mych 2000KC? ANO-NE? Diky, Pavel Anonym
ODPOVĚĎ: Dobrý den, Pavle. Nikdy jsme neprodávali produkt s přívlastkem „doživotně zdarma“. Karta, kterou jste po tři roky užíval, měla aktivaci na časově neomezené období (formálně smlouva na dobu neurčitou). Jak už jsem se dnes vyjadřoval, peníze za kartu Vám nevrátíme. Karta je plně funkční a po dobu tří let Vám sloužila. Více v předchozích odpovědích. 27.8.2012 13:40
OTÁZKA: Jak máme věřit,že už žádné poplatky nebudede chtít zase za dva roky? Jan Neumann
ODPOVĚĎ: Věřit nám nemusíte. Podstatné je, že u našich platforem máte svobodu volby. Je našim bytostným zájmem si Vaši přízeň uchovat. Pokud poplatek neuhradíte, nehrozí Vám žádné sankce ani komplikace. Právě tato skutečnost nás zavazuje nedělat zbytečně kroky, které naše zákazníky odradí. To je fér, nemyslíte? 27.8.2012 13:43
OTÁZKA: Dobrý den, jaký časový horizont dáváte tzv.lidovému manipulačnímu poplatku 29,- Kč/měsíc, než se změní (a já se vsadím, že to nebude dlouho trvat) ve zlatonosnou žílu pro vaši firmu ve formě valorizovaného poplatku min 100,- a více Kč/měsíc? Anonym
ODPOVĚĎ: Dobrý den, při stanovení výše poplatku jsme kalkulovali s horizontem tří let. Nemohu Vám ale nic slíbit. Žijeme v nejisté době, nevíme, zda a jak dlouho vydrží eurozóna, což je pro naši společnost velmi podstatné, nevíme, jaká bude inflace a podobně. Jak jsem uvedl v předchozí odpovědi, není v našem zájmu činit nepopulární kroky. Naši zákazníci mají svobodu. Fungujeme v silně konkurenčním prostředí. Aktuálně jsme i po zavedení Servisního poplatku tou cenově nejpřístupnější volbou pro zákazníky s nároky na výběr a kvalitu. To si hodláme zachovat. 27.8.2012 13:47
OTÁZKA: Dobrý den. Za co vlastně budu vlastně platit poplatek, když s vaší firmou nemám potřebu komunikovat a nikoho svými dotazy a problémy nezatěžuji? tomas_h
ODPOVĚĎ: To, že s naší firmou nemáte potřebu komunikovat, pouze dokazuje, že naše systémy a procesy dobře fungují. Servisní poplatek nepokrývá jen zákaznický servis, ale veškeré náklady na technickou infrastrukturu. Pár příkladů: systémy podmíněného přístupu (provozujeme jich 5), systémy pro správu karet a zákazníků (servery, licence, upgrady, školení, vývoj, podpora, zákaznický servis v širším slova smyslu – mění se frekvence (naposledy únor 2012) a my musíme informovat, na trh přichází nový přijímač, testujeme, certifikujeme atp. Podporuje nás velký tým zkušených expertů a nikdo z nich nepracuje zadarmo. 27.8.2012 13:52
OTÁZKA: Dobrý den, myslel jsem, že základní programy jsou "must carry" a musí být dle zákona dostupné zdarma. Jak to je? Kamil
ODPOVĚĎ: Dobrý den. Must carry se na satelitní platformy uplatnit nedá. Například pro kabelovku to znamená, že kabelovka je povinna program se statutem „must carry“ zařadit do své nabídky a jeho vysílatel nesmí od kabelovky za to chtít za to žádné peníze. 27.8.2012 13:54
OTÁZKA: Dobrý den, jak chcete přesvědčit Vaše uživatele o zavedení poplatku, když si jich naprosto nevážíte? Jak jinak si mám vysvětlit to, že jsem 2x vznesl dotaz na Skylink a 1x na CSlink ohledně přechodu k těmto uvedeným poskytovatelům z platformy T-Mobile, kde mi končí smlouva a nedostal jsem ani jednou odpověď?? Samozřejmě po této skutečnosti nemám absolutně zájem nadále se trapně snažit k těmto společnostem dostat a i za cenu vyšší ceny zůstanu tam, kde jsem dodnes. D.L.
ODPOVĚĎ: Dobrý den, nedovedu z Vaší otázky odvodit, kde se stala chyba. Podmínky pro získání našich služeb jsou však uvedeny na našem webu. Pokud se týká rozvázání smlouvy s bývalým poskytovatelem služeb, to je záležitostí zákazníka a jeho smluvního partnera. V tom nápomocni nemůžeme být. 27.8.2012 13:56
OTÁZKA: Dobrý den. Uvědomujete si, že zákazníci byli vlastně podvedeni, investovali do ne zrovna levných přístrojů v řádu několika tisíc a karty, jejíž pořizovací cena byla nad hranicí další dvou tisíc korun? tomas_h
ODPOVĚĎ: Nemohu s Vámi souhlasit. Všichni užívali naši kartu po dobu minimálně 24 měsíců. Většina z nich na počátku využila promo vysílání v hodnotě vyšší než cena karty. Jak satelitní přijímač, tak karta jsou plně funkční. Více v předchozích odpovědích. Mimochodem, zkuste porovnat Vaši investici a služby, které jste dostával, s konkurenčními platformami. Ušetřil byste, kdybyste se rozhodl pro jakoukoli z nich? 27.8.2012 14:00
OTÁZKA: Jak jednoduše zjistím od kdy mám platit servisní poplatek, aniž bych musel zjišťovat jakou mám kartu a odky? sania@volny.cz
ODPOVĚĎ: Na našem webu v sekci Servisní poplatek / Kdy hradit poplatek najdete jednoduchou aplikaci, které Vám ukáže datum účinnosti Servisního poplatku pro Vaši kartu. 27.8.2012 14:01
OTÁZKA: Dobrý den. Za nových podmínek nemám o služby nadále zájem a chci vám vaši "věčnou" kartu prodat zpět. Kolik za ni dostanu? Odkoupíte ode mě i hardwarovou techniku, kterou jsem si kvůli vašim služnám musel pořídit? tomas_h
ODPOVĚĎ: Nedovedu posoudit, kolik za kartu a přijímač dostanete. Pokud jste naše služby užíval minimálně dva roky, jistě neproděláte. My ani karty ani satelitní techniku nevykupujeme. 27.8.2012 14:02
OTÁZKA: Dobrý den. Můžete slíbit, že poplatek 29,- Kč se nebude již nikdy navyšovat? Já osobně doufám, že správní řízení rozhodně ve prospěch všech "podvedených" zákazníků. tomas_h
ODPOVĚĎ: Dobrý den, k budoucí ceně jsem se vyjadřoval před chvílí. Nevím, co konkrétně očekáváte od výsledků správních řízení. Žádné z nich totiž nezpochybňuje naše právo Servisní poplatek zavést. 27.8.2012 14:05
OTÁZKA: bude platit to, že když mám kartu výměna, že budu platit servisní poplatek až za dva roky? Bude to platit, nebo to za rok v tichém duchu změníte opět dodatkem jako nyní všem, co v dobré víře si pořídili vaše služby? Že to budu muset platit už třeba za rok? každá kačka pro Vás od nás dobrá, že? okupant_bez_prace_4
ODPOVĚĎ: Podmínky pro karty Výměna jsou následující: Karty registrované do 15. 9. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 24 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty. Karty registrované od 16. do 30. 9. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 12 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty. Karty registrované od 1. 10. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 12 měsíců. 27.8.2012 14:07
OTÁZKA: Platnost karty CS Link mi končí 22.11.2012. Musím si už nyní kupovat kartu Výměna a pokud ano, bude na novou kartu převeden nevyčerpaný kredit? F. Nerad
ODPOVĚĎ: Kartu Výměna kupovat sice zatím nemusíte, ovšem je to aktuálně velmi výhodné – viz předchozí odpověď. Nevyčerpaný kredit Vám na novou kartu převedeme. 27.8.2012 14:09
OTÁZKA: Je potřeba poslat výpověď, nebo stačí nezaplatit složenku? pistatvor
ODPOVĚĎ: Není třeba nic posílat. Pokud neuhradíte Servisní poplatek, bude Vaše karta deaktivována. V budoucnu ji však budete moci znovu aktivovat platbou Servisního poplatku. 27.8.2012 14:11
OTÁZKA: Dobrý den. Chápu co změna přinese vám. Co pozitivního ale přinese zákazníkům? Je vůbec něco takového? Gregor
ODPOVĚĎ: Určitě ano. Což není příznivější zprávou platba méně než koruny denně oproti riziku kolapsu jejich poskytovatele televizních služeb? A což neprocházely naše platformy po uplynulé roky dynamickým rozvojem? Z 8 neplacených SD programů na 31 programů včetně pěti v HD rozlišení? Zkuste to vyhodnotit bez emocí a možná mi dáte za pravdu, že to celé smysl dává. Za kartu zaplatil zákazník méně, než za jediné tankování benzínu. Po minimálně dva roky ji bez dalších poplatků užíval. A nyní bude platit 29 Kč měsíčně. 27.8.2012 14:16
OTÁZKA: Komunikace s Vámi vázne , na e-mail nereagujete proč? kabrda
ODPOVĚĎ: Jak jsem uvedl, potýkáme se s přetížením zákaznického servisu a naše reakční doby se velmi prodloužily. Pracujeme na zlepšení. Díky za pochopení. 27.8.2012 14:17
OTÁZKA: Dobrý den, Vzhledem k tomu, že má Skylink + CSlink skoro 2mil aktivních karet (z toho je jen malé procento lidí, kteří si platí balíčky), u kterých se během dvou let zavede „servisní poplatek“. Budete tedy inkasovat od roku 2014 (možná 2015) cca 58 milionů měsíčně na servisním poplatku. Jaký servis za těchto 58milionů měsíčně (=696 milionů ročně) zajistíte zákazníkům? Pokud jste do této chvíle poskytovali služby zdarma bez poplatku, to jste měsíčně šli do ztráty 58 milionů? Díky za odpověď MHL
ODPOVĚĎ: Ano, máte pravdu, že náběh Servisního poplatku bude trvat více než dva roky. Na počátku tohoto období naše náklady poplatek nevykryje, na jeho konci by měl pokrýt i potenciálně rostoucí náklady. Zákaznický servis je jedna z mála oblastí, kde se dají náklady optimalizovat, ale taky snadno spočítat. Není problém odhadnout, kolik stojí jeden operátor (mzda, odvody, režie). Není problém si spočítat, kolik operátorů v dvousměnném provozu potřebujete na obsluhu zákazníků (aktuálně cca 4 tisíce hovorů, 2 tisíce e-mailů a tisícovka listovní korespondence denně). A k tomu technická podpora, vedoucí směny, brigádníci atp. Zkuste to dát do excelu a výši poplatku se divit nebudete. A zákaznický servis je jen část nákladů hrazených ze Servisního poplatku. V ostatních oblastech, které se na nákladech podílejí, funguje více méně monopolní prostředí. Oblast podmíněného přístupu, licencí, podpory, satelitní distribuce atp. To jsou všechno služby, které nám může aktuálně poskytovat jediný poskytovatel. A není to nic laciného. Přepřažení na jiného poskytovatele (od Irdeta nebo Astry) by nás stálo pekelné peníze. Jak jsem uvedl již v jedné z předchozích odpovědí, ekonomika našich platforem je dobře patrná z veřejně přístupné dokumentace insolventního řízení s firmou Gital. 27.8.2012 14:22
OTÁZKA: Dobrý den, může te mi prosím vysvětlit,proč k nabídce Grátis tento poplatek budete chtít a pro placené programy již ne. Nezdá se vám to nefér,když manipulace při placených balíčcích jsou minimálně stejné,pakliže ne větší. Zdá se mi,že jen zneužíváte díru v naši legislativě a zdímáte co se dá. Je jen škoda , že jsme národ "blbců" kteří si to nechají líbit. Standa
ODPOVĚĎ: Když jsme stanovovali ceny placených balíčků, museli jsme naše náklady s nimi spojené do ceny zakalkulovat. Zjednodušeně se dá říci, že předplatitelé již Servisní poplatek dávno hradí. Neuvědomuji si, že bychom zneužívali díry v legislativě. Náš zákazník si, na rozdíl od jiných platforem, nic líbit nechat nemusí. Prostě nezaplatí a „má nás z krku“. Bez sankcí, bez závazků, bez starostí. Nemáme jak ze zákazníků „ždímat“ peníze. 27.8.2012 14:26
OTÁZKA: Dobrý den, před dvěmi roky jsem investoval do satelitního zařízení se systémem Cryptoworks, jelikož přecházíte na jiný systém a má investice bude zmařena, bych se rád zeptal jakým způsobem budete nahrazovat vámi způsobenou škodu. Čenda
ODPOVĚĎ: Dobrý den, máte buďto možnost si kartu CryptoWorks ponechat pro příjem neplacené nabídky nebo ji vyměnit za kartu Skylink Výměna, která poskytuje přístup k plné nabídce programů Skylinku a funguje i v přijímačích s dekodérem CryptoWorks. Vaše investice zmařena nebude. Doporučuji výměnu karty, právě běží speciální akce – více na našem webu nebo v jedné z předchozích odpovědí. 27.8.2012 14:28
OTÁZKA: CItace Skylinku : "Stávajícím uživatelům, kteří nebudou platit servisní poplatky, tak zůstane možnost přijímat nekódované programy, jako je ČT24 Zdroj: http://technet.idnes.cz/cs-link-a-skylink-zavadeji-poplatek-d6d-/tec_video.aspx?c=A120530_170815_tec_video_vse Dotaz zní: jak vysvětlíte fakt že v nabídce Skylink, která byla součástí balíčku, který obsahoval kartu Skylink Standart HD (IR) je výslovně uvedeno, že programovou nabídku GRATIS získají majitelé karty Skylink automaticky a neplatí za ni žádné další měsíční poplatky??!! pavel
ODPOVĚĎ: Informace pochází z doby, kdy toto platilo. Historii změnit nedokážeme. Jednostranně jsme podmínky změnili a po 24 měsících od registrace karty bude třeba hradit Servisní poplatek. 27.8.2012 14:30
OTÁZKA: Není lepší zavést platnost karty na 3 roky za nějakou částku a po té si zákazník musí koupit novou. Tím by se pokryly "náklady" a zákazník by se nemusel otravovat s pravidelnými platbami apod. Vlada
ODPOVĚĎ: Varianta by to byla. Tento model funguje například v Rakousku. Zdálo se nám neekonomické a zákaznicky nepřívětivé nutit k výměně karty každé 3 roky. Pokud zavedeme platbu Servisního poplatku přes SIPO, zákazník s ní žádné starosti mít nebude. Objednávka platby Servisního poplatku přes SIPO je na našem webu. 27.8.2012 14:32
OTÁZKA: Dobrý den, proč nejsou v nabídce Skylink programy JOJ a Markíza? Je to jediný důvod proč používáme ke kartě Skylink ještě CS LINK v zakladní bezplatné variantě. Díky PR
ODPOVĚĎ: Dobrý den, jak JOJ tak Markíza na Skylinku jsou. Napište na náš zákaznický servis, zjistí, proč na Vaší kartě tyto programy nepřijímáte. Ale prosím o trpělivost. Opravdu tam mají velký fofr. 27.8.2012 14:36
OTÁZKA: Dobrý den, dá se po 1.9. 2012, kdy bude zaveden servisní poplatek, očekávat garantovaná kratší čekací doba na spojení s operátorem (dejme tomu do 2 minut) než současný naprosto kritický stav? Sám to nepotřebuji, ale při pomoci známým, jsem z toho slušně rečeno nesmírně rozladěn - 10 minut a více - to bych pak nejraději zrušil veškeré své předplacené balíčky (MultiHD + HBO HD + Cinemax) Díky za odpověď Jackal
ODPOVĚĎ: Dobrý den, nepředpokládám, že se datem 1. 9. cokoli radikálně změní. Kapacity zákaznického servisu jsme zdvojnásobili a dále je rozšiřujeme. Aktuálně komunikujeme se stovkami tisíc zákazníků týdně. I kdyby nám jen procento z nich v jednu chvíli zavolalo, nedokáže to obsloužit žádné call centrum na světě. Zlepšení očekáváme po skončení komunikační vlny kolem Servisního poplatku. Mockrát děkuji za Vaši trpělivost. 27.8.2012 14:39
OTÁZKA: Chování Vaší společnosti je neomluvitelné. Je to jako když se uprostřed utkání změní pravidla hry. Je to sprostárna a Vy jste za ni zodpovědný. Nestydíte se? Martin Beneš
ODPOVĚĎ: Nestydím. Nevšimnul jsem si, že by se obsluha čerpací stanice styděla, když platím za jediné tankování o 100 Kč více než posledně. Změny jsou všude kolem nás na denním pořádku. Fungujeme v konkurenčním prostředí a nejsme financováni z žádných dotací. Nemáme jiný zdroj příjmů než naše zákazníky. Zvýšené náklady zkrátka bylo nutno pokrýt. Styděl bych se, kdybych byl svědkem toho, že platforma zkrachuje a zákazníci zůstanou „na holičkách“. Nyní mají možnost volby. Uhradit poplatek, nebo se s námi rozloučit. Hned nebo kdykoli v budoucnosti. To je fér, nemyslíte? 27.8.2012 14:43
OTÁZKA: Jelikož byly služby proklamovány jako služby bez jakýchkoli dalších poplatků na pořád (což už samo o sobě bylo podnikatelsky nemožné splnit) je toto zpoplatnění protiprávné. Buď byly služby dříve nabízeny již s vědomím, že jednou budou zpoplatněny (což je trestné - uvedení zákazníka v omyl) nebo jen manažerskou chybou při propočítávání podnikatelského záměru. Každý zákazník, který nesouhlasí se zpoplatněním má právo na zrušení služeb a navrácení plné částky, kterou do toho vložil. Vašě služby si totiž předplatil naporád. Tj na nekonečno a i kdyby jste řekli, že služby užíval 5 let, tak poměrná část 5ti let ku nekonečnu je stále 0. Kolika zákazníkům si myslíte budete nakonec vracet plnou částku? Adam
ODPOVĚĎ: Máte pravdu, že „napořád“ je nesmysl. Nikdy jsme nic takového neslibovali. Naše smlouvy se zákazníky jsou na dobu neurčitou, satelitní příjem byl poskytován bezplatně bez časového omezení. Změna podmínek je u smlouvy na dobu neurčitou vždy možná. My jsme však nastavili férové podmínky – po dobu minimálně 24 měsíců od registrace karty se Servisní poplatek neplatí. 27.8.2012 14:46
OTÁZKA: Krásný den ! Musím něco podniknout , když nemám zájem o vaší službu a nechci platit žádný poplatek , nebo mi bude automaticky zrušen přístup k satelitnímu vysílání .Začal jsem se zajímat o službu UPS . Díky za odpoveď M.K Miroslav
ODPOVĚĎ: Dobrý den. Nemusíte podnikat nic. Hodně štěstí při hledání cenově příznivější alternativy. 27.8.2012 14:47
OTÁZKA: O kolik vzrostla finanční náročnost zajišťování služeb zákazníkům oproti době kdy jste slibovali služby své navždy zadarmo...? pokud bude poplatek jen 29 Kč nebudete stále ve ztrátě? Tomáš
ODPOVĚĎ: Vzrostla několikanásobně. Díky 24 měsíčnímu ochrannému období budou naše výnosy ze Servisního poplatku nabíhat více než dva roky. Na počátku tohoto období budeme ve ztrátě, na jeho konci v plusu. 27.8.2012 14:48
OTÁZKA: Otázka k balíčku GRATIS. Lze příjmat slovenské kódované programy v ČR? lukot
ODPOVĚĎ: Satelitní televize nezná hranic. Slovenské programy lze tedy přijímat ve větší části Evropy. Pouze některé jsou však legálně přístupné jinde než na Slovensku. Více na našem webu. 27.8.2012 14:50
OTÁZKA: Dobrý den, jsem Váš zákazník cca 4 roky. O chystaných změnách jsem se dozvěděl právě teď. Jak nejjednodušeji mohu poplatek uhradit (komu, kolik, do kdy...)? Posílali jste nějaké informace Vašim zákazníkům? Děkuji Jiri T Jiri
ODPOVĚĎ: Děkuji za Vaši dlouholetou přízeň, Jiří. Všechny informace najdete na našem webu. Tam si můžete objednat úhradu Servisního poplatku přes SIPO a budete mít po starostech. K dispozici jsou samozřejmě i další možnosti platby. 27.8.2012 14:51
OTÁZKA: Dobrý den, vaši sadu jsme koupili za nemalé peníze s tím, že slibované služby budou zdarma. Nyní tak být nemá. Zachovejte si charakter a tvář a zákazníkům, kteří si s touto nabídkou vybavení koupili, po jejich žádosti vraťte oproti vrácení věcí peníze zpět. Ať daných služeb využívá opravdu ten, který s nimi za daných podmínek souhlasí. Já to nejsem a cítím se podveden! JM Jan Marek
ODPOVĚĎ: K tématu jsem se již vícekrát vyjadřoval. Každý zákazník využíval naše služby bez poplatku minimálně 24 měsíců. Když si spočtete hodnotu, kterou jste za Vaše peníze získal, usoudíte, že žádná jiná platforma tak lacino nevyjde. 27.8.2012 14:53
OTÁZKA: Plánujete do programové nabídky Skylink zařadit program AXN, AXN sci-fi, když už je vysíláte v CSlink? Děkuji. Martin G.
ODPOVĚĎ: Omlouvám se, ale o programových novinkách v chatu informovat nemohu. Sledujete náš web a o všem se včas dovíte. 27.8.2012 14:53
OTÁZKA: Satelit využíváme na chatě pouze několik měsíců v roce. Je nutné platit servisní poplatek celý rok nebo ho stačí zaplatit pouze když budeme satelit využívat, tedy např. červen - září ? Martin
ODPOVĚĎ: Veškeré informace k platbě Servisního poplatku najdete na našem webu. Pro Vás bude optimální SIPO s časovým omezením nebo 10 denní úhrada poplatku SMSkou (25 Kč). 27.8.2012 14:55
OTÁZKA: Dobrý den,chtěl bych se zeptat zda je to vůbec legální takto plošně vylákat od lidí kteří v dobré víře investují do zařízení několik tisíc Kč..před lety.... ,s tím ,že používání karty jak bylo v letácích je doživotně zdarma...děkuji za odpoved Jan Starý
ODPOVĚĎ: Dobrý den, k tématu jsem se dnes již několikrát vyjadřoval. Dosud žádný z orgánů nezpochybnil legalitu Servisního poplatku. Formulaci „doživotně zdarma“ jsme zcela určitě nepoužívali. 27.8.2012 14:56
OTÁZKA: Při koupi nové karty Výměna už se nemusí platit poplatek který jste poslali složenkou? michal
ODPOVĚĎ: Ano po určitou dobu nemusíte. Podmínky pro karty Výměna jsou následující: Karty registrované do 15. 9. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 24 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty. Karty registrované od 16. do 30. 9. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 12 měsíců + promo placené nabídky na 2 měsíce od data registrace karty. Karty registrované od 1. 10. 2012 včetně mají v ceně zahrnut Servisní poplatek na 12 měsíců. 27.8.2012 14:57
OTÁZKA: Dobrý den, jaké služby poplatkem získám ?? Rád bych přesnější informace... Anonym
ODPOVĚĎ: Poplatek samotný není spojen s žádnou konkrétní změnou. Bližší informace o tom, k čemu slouží, najdete v předchozích odpovědích. 27.8.2012 14:59
OTÁZKA: Pro tazatele: stejně i kdyby od Skylinku odešla jedna třetina naštvaných zákazníků, tak ten zbytek, kterému to je jedno, bude nadále přinášet pěkný balík peněz do kapes Skylinku. okupant_bez_prace_4
ODPOVĚĎ: Máte pravdu, ovšem jedno nám to rozhodně není. Ekonomický dopad ztráty každého zákazníka je v okamžiku zavedení Servisního poplatku velmi přesně stanovitelný. Na druhou stranu bude jistě dobré, když našimi zákazníky zůstanou ti, kteří v našich službách vidí hodnotu oněch 29 korun měsíčně. Jsem přesvědčen, že to bude drtivá většina. V poměru cena/výkon jsme stále bezkonkurenční. 27.8.2012 15:01
OTÁZKA: Dobrý den, někdy na jaře jsem využil programu VÝMĚNA a koupil jsem novou kartu. Tímto bych měl být na 24 měsíců osvobozen od toho nově zavedeného poplatku. Chci se zeptat, zda budu vaší společností upozorněn na povinnost servisní poplatek začít platit, až tato doma uplyne. Děkuji zákazník Skylinku z Prahy
ODPOVĚĎ: Dobrý den, děkuji za Vaši přízeň. Každého zákazníka před vypršením lhůty budeme informovat. Nakonec je to v našem zájmu Jen je třeba se ujistit, že máme u nás Vaše korektní kontaktní údaje. 27.8.2012 15:02
OTÁZKA: Zdravim Asi si tu prectete spoustu nadavek a podobnych veci ale ja mam spise prakticky dotaz.Nahradou za starou kartu jsem si poridil Skylink vymena.Zatim nemam full hd prijimac ale planuji si ho v budoucnu poridit.Pojedou mi na karte skylink vymena HD programy?¨ Dale bych jen podotknul ze jste mohli udelat vetsi reklamu tomu ze kdo si poridil zavcas kartu vymena ma zaplaceno na 2 roky ten poplatek :-) Standa Chlup
ODPOVĚĎ: Díky za přízeň. HD programy Vám samozřejmě fungovat budou. Jsou přístupné na všech kartách. Nevím, jestli jsme mohli dělat větší reklamu. Aktuálně jde na trh 50 tisíc karet Výměna týdně. To je pěkný fofr:) 27.8.2012 15:05
OTÁZKA: ja se divím ze mate vubec odvahu vylezt na verejnost, zkuste dojit k nam do hospody a rict jako co pracujete...je to od vas hnusarna a to jsem velmi slusny Forman
ODPOVĚĎ: Rád za Vámi do hospody zajdu si popovídat. Neposkytl jste ovšem kontaktní informace. Jsem si jist, že bych odcházel živ a zdráv a Vy byste možná trošku změnil názor. Škoda, že k tomu nedojde… 27.8.2012 15:06
OTÁZKA: Dobrý den Koupil jsem si kartu výměna a po vstupu do registrace jsem zjistil že tato karta je registrována ale mě se naukazuje v systému (mám dvě karty, jednu pro rodiče). Na můj mail který jsem zaslal na kontakt nikdo nereaguje a robot na zákaznické lince mi neustále povídá o nutnosti zaplatit servisní poplatek. Zkoušel jsem to dneska celý den se stejným výsledkem. Kontaktní místo v Ostravě bylo zrušeno (tam mimochodem paní viděla obě karty). Jak mám postupovat abych stihl termín zaplacení servisního poplatku. Karel
ODPOVĚĎ: Dobrý den, omlouvám se za přetížení zákaznického servisu. Zajděte, prosím, do nejbližší prodejny satelitní techniky. Tam Vám pomohou. Nebo vyčkejte na odpověď Váš e-mail. Potrvá to déle, než obvykle. Děkuji za pochopení. 27.8.2012 15:09
OTÁZKA: Považujete se ještě za slušného člověka nebo už za zloděje? George
ODPOVĚĎ: Považuji se za slušného člověka. A Vy? 27.8.2012 15:10
OTÁZKA: Dobrý den, v reakci na váš nový požadavek měsíční platby/nebo registraci nové karty jsem nejdříve -po prvním info během července mailem objednal kartu výměna( červenec 2012). Protože na druhý mail stále nikdo neodpovídal, telefonoval jsem do vašeho zákaznického centra (pondělí 20.8.). Tam jsem se dovolal po 25minutách čekání na lince, aby mi operátorka sdělila, že žádnou objednávku nemají!, resp. později na mé protesty sdělila, že mailů je moc a nestačí je zpracovávat. Každopádně mi ale objednávku následně provedla, o čemž mi ihned došel i potvrzující mail s info, že karta přijde do 5 pracovních dnů. Nepřišla. Ptám se tedy, jak mám dále postupovat-vzhledem k plánované výměně karty nechci třeba kvůli jednomu měsíci zřizovat platbu měsíčního poplatku? Jiíří Fiedler
ODPOVĚĎ: Dobrý den, omlouvám se za přetížení zákaznického servisu. Vyčkejte, prosím, vše trvá déle, než bychom si přáli. Do konce září Vaše karta vypnuta nebude. Kartu Výměna však můžete koupit v každé prodejně satelitní techniky. 27.8.2012 15:12
OTÁZKA: Změna podmínek je jednostranná. Nesouhlasím. Proto chci vrátit kartu a vrátit 2000,- Kč, které stála. Měl jsem balíček Gratis a nic gratis mít nebudu. Vzhledem k tomu, že to mělo být napořád, nelze ani za skužby zadarmo nic odečíst. Přijdu o málo nepodstatných programů, zbytek již mám naladěn na pozemní síti. Jiří Jiří
ODPOVĚĎ: Dobrý den, Jiří. Prakticky stejný dotaz jsem již vícekrát odpovídal. Mrkněte se, prosím, do předchozích odpovědí. Díky. 27.8.2012 15:14
OTÁZKA: Vážený pane, hodláte vyvodit osobní zodpovědnost za podvod, kterého se vaše společnost dopustila na svých zákaznících. Chápu, že váš nový vlastník kašle na sliby, které jste dávali svým zákazníkům, než vás koupili. Pokud jste ale jako představitel firmy za těmi sliby stál, měl byste nyní odstoupit a nepodílet se na okrádání zákazníků. Pokud vznikne iniciativa na podání společné žaloby, okamžitě se k ní připojím. podvedeny zakaznik
ODPOVĚĎ: Vážený pane, jsem přesvědčen o tom, že se naše společnost žádného podvodu nedopustila. K oněm slibům jsem se vyjadřoval již před chvílí a rovněž k legálnímu aspektu Servisního poplatku. O podvodu bychom mohli hovořit, pokud by naše platformy šly do krachu a nechaly zákazníky „na holičkách“. Variantu Servisního poplatku považuji za férový způsob řešení propadu mezi náklady a výnosy. Jiné varianty neznám a pochybuji, že byste něco jiného vymyslel být v mé kůži. Nemyslím si, že žaloba dokáže přimět soukromou firmu ke ztrátovému podnikání. 27.8.2012 15:19
OTÁZKA: Dobrý den, jaké služby poplatkem získám ?? Rád bych přesnější informace... Anonym
ODPOVĚĎ: Mrkněte se, prosím, na předchozí odpověď na tutéž otázku. Za dvě hodiny a dvacet minut jsem odpověděl bez výjimky všechny otázky, jak došly v časovém pořadí. Bohužel spěchám na letiště a nemohu se čtenářům více věnovat. Všem děkuji za otázky a těším se zase příště na shledanou. 27.8.2012 15:22
zpět na osobnost