Reklamace po Monimě bude řešit Mironet

  • 1
Společnost Mironet se rozhodla nabídnout bývalým zákazníkům firmy Monima alternativní řešení reklamací. Reklamační řízení však bude zpoplatněno.

Cena služby (vyhledání reklamace a příslušná logistika) je stanovena na 340Kč/hod včetně DPH. U koncových zákazníků, kteří se zaregistrují na www.mironet.cz do 31.května 2004 bude poskytnuta 50% sleva (160Kč/hod včetně DPH) a až 100% sleva bude poskytnuta koncovým zákazníkům, kteří nakupovali v MIRONETu v období 3 měsíce před žádostí o reklamaci. Každý zákazník bude mít nárok na bezplatnou konzultaci. „Způsob zpoplatnění služby byl navržen tak, aby byl motivační jak pro MIRONET, tak pro zákazníky Monimy, o které má MIRONET zájem,“ vysvětluje web Mironetu.

Podle společnosti je tento způsob řešení reklamací alternativní, neboť standardní postup je obrácení se s reklamací na stále existující společnost Monima s.r.o.

Zdroj: Mironet

Související odkazy:

  • Monima, bývalý prodejce IT, zatím nevyřizuje reklamace
  • "Studentská" prodejna Monima končí