náhledy
Tramvaj T3M evidenčního čísla 5572
Autor: Dopravní podnik hlavního města Prahy
Tramvaji se někdy trefně přezdívá pick-up. Jindy se setkáte s přezdívkou kabriolet, ta je však zcela zcestná, jak sami vidíte.
Autor: Radosław Drożdżewski, licence CC-BY-SA-4.0
Tramvaj T3M evidenčního čísla 5572
Autor: TAKTIQ COMMUNICATIONS s.r.o.
Tramvaj T3M evidenčního čísla 5572 v depu. Vpravo je tramvaj typu T3R.P, vlevo 15T.
Autor: TAKTIQ COMMUNICATIONS s.r.o.
Zadní stěna kabiny s kamerou Axis Q3505-VE.
Autor: Data Rail Czech Republic
Pohled z plošiny na zadní stěnu kabiny s kamerou Axis Q3505-VE.
Autor: Data Rail Czech Republic
Kamera Samsung SNV-6012M na čele mazací tramvaje.
Autor: Data Rail Czech Republic
Tramvaj T3M evidenčního čísla 5572
Autor: Dopravní podnik hlavního města Prahy
Celkem má mazací zařízení šest trysek. Po třech na obou kolech třetí nápravy.
Autor: Dopravní podnik hlavního města Prahy
Na každém z kol třetí nápravy slouží jedna tryska k mazání hlavy kolejnice a dvě jsou namířené na oba boky okolku.
Autor: Dopravní podnik hlavního města Prahy
Provozní nádrž na mazivo (uvnitř jsou i dvě dávkovací čerpadla) má rozměry nevelké, maziva se používá v množství téměř stopovém. Navíc se médium vyznačuje snadnou biologickou odbouratelností.
Autor: Dopravní podnik hlavního města Prahy
Kompresor se vzdušníkem
Autor: Dopravní podnik hlavního města Prahy
Z baterie umístěné v této skříni je přes invertor napájen kompresor mazacího zařízení.
Autor: Dopravní podnik hlavního města Prahy
Dvojice spřažených tramvají T3 na dobové fotografii
Autor: Archiv Dopravního podniku hl. m. Prahy
Tatra T3 je československá tramvaj, vyráběná od začátku 60. let do druhé poloviny 90. let 20. století podnikem ČKD Praha v závodě Tatra Smíchov. S přibližně 14 tisíci kusy se jedná o nejpočetněji vyráběný tramvajový vůz na světě.
Autor: Ropid