Solar Impulse 2 letí nad Havají.
Autor: Solar Impulse
Solar Impulse 2 doletěl z Japonska na Havaj.
Autor: Solar Impulse
Letoun Solar Impulse 2 přistává na letišti Kalaeloa na Havaji. Ukončil nejdelší etapu obletu světa a vytvořil nový rekord v časově nejdelším sólovém letu.
Autor: AP
Solar Impulse 2 u japonského letiště Nagoja (29. června 2015)
Autor: Reuters
Solar Impulse 2 u japonského letiště Nagoja (29. června 2015)
Autor: Reuters
Parametry letounu Solar Impulse 2 při letu přes Pacifik zhruba 14 hodin po startu
Autor: Solar Impulse
Solar Impulse nad Velkou mešitou v Abú Zabí při testovacím letu v únoru 2015
Autor: Solar Impulse
Solar Impulse nad Abú Zabí při testovacím letu v únoru 2015
Autor: Solar Impulse
André Borschberg a Bertrand Piccard před letounem Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne
Autor: Solar Impulse
Solar Impulse nad Abú Zabí při testovacím letu v únoru 2015
Autor: Solar Impulse
Všimněte si tyčí, za které letoun přidržují pracovníci ve žlutých vestách.
Autor: Solar Impulse
Solar Impulse nad Abú Zabí při posledních testech v únoru 2015
Autor: Solar Impulse
Porovnání letounu Solar Impulse 2 s Boeingem 747-8i
Autor: Solar Impulse
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 na letišti Payerne v říjnu 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Bertrand Piccard před rozestavěným letounem Solar Impulse 2 na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Křídlo letounu složené ze 144 žeber má rozpětí 72 metrů. Uprostřed je nosník z uhlíkových vláken, který způsobil autorům projektu tolik starostí.
Autor: Solar Impulse
Cesta kolem světa bez jediné kapky „benzinu“ začíná a končí v Abú Zabí (Abu Dhabi).
Autor: Rani Tolimat
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Uvnitř kokpitu letounu Solar Impulse 2
Autor: Solar Impulse
Kokpit letounu Solar Impulse 2. Všimněte si vykrojení sedačky. Pod vysouvací částí se ukrývá toaleta.
Autor: Solar Impulse
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Kola, na kterých jezdí technici týmu Solar Impulse 2 při startu a přistání letounu a za speciální tyče (viz další fotografie) přidržují křídlo, aby neškrtlo o zem.
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Elektrokola, na kterých jezdí technici z týmu Solar Impulse.
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Tyč, za kterou technici jedoucí na kolech přidržují letoun před vzletem.
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Schéma komunikačního systému letounu Solar Impulse
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz
Solar Impulse 2 v hangáru na letišti Payerne, říjen 2014
Autor: Solar Impulse, Technet.cz