Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Snapchat otestuje šestisekundové nepřeskočitelné reklamy

  11:00aktualizováno  11:00
Populární sociální síť Snapchat chystá změny, které se zřejmě nebudou líbit většině uživatelů. Plánuje zkoušet šestisekundové reklamy, které nepůjde přeskočit.

Logo Snapchat | foto: snap

Snapchat, který mnozí považují za největší konkurenci Facebooku, si chce přivydělat pomocí nového reklamního formátu. Je určen pro zadavatele, kteří si budou ochotni připlatit.

Reklamní formát bude podle serveru Digiday brzy spuštěn v testovacím provozu. Uživatelé tak od poloviny května narazí na šestisekundové reklamy, které nepůjde přeskočit. 

Nemusí se však bát, že by se objevovaly v jejich soukromé konverzaci. Zatím jsou určeny pouze pro Show, tedy několikaminutové videa, která jsou na možnost přidat reklamu připravena.

Test má zjistit, kolik reklam jsou uživatelé ochotni akceptovat.

Autor:



Nejčtenější

Největší vzducholoď Zeppelin je v Praze. Podívejte se na přistání

Netradiční pohled se naskytl Pražanům i lidem, kteří bydlí mezi hlavním městem...

Netradiční pohled se dnes naskytl Pražanům i lidem v Česku, jimiž nad hlavami proletěla největší komerční vzducholoď...

Sledujte údery blesků nad Českou republikou v přímém přenosu

Červené tečky se žlutým středem jsou místa, kde udeřil blesk. Zelené čáry vedou...

Na Česko se valí prudké bouřky. Díky dobrovolníkům z celého světa můžete údery blesků sledovat na mapě online. Díky...



Libeňský most nejde zachránit. Stavěli ho starou technologií, práci odbyli

Libeňský most

Nejde opravit tak, aby vydržel sto let, shodují se odborníci na mostní konstrukce a beton. Libeňský most je postaven...

Někdo zřejmě tajně vyrábí látky ničící ozónovou vrstvu. Ale kdo a kde?

Ozonová díra, jako je nad Antarktidou na snímku, nad Arktidou není. Zatím.

Množství látek poškozujících ozónovou vrstvu v posledních letech klesá překvapivě pomalu, ohlásili vědci. Někde zřejmě...

Budete si moci dát na web fotky z koncertu i příští týden? GDPR přichází

Vyšší ochrana dat klientů neboli GDPR

Už v pátek 25. května začne platit Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, tzv. GDPR. Ačkoliv se kolem něj rozvinula...

Další z rubriky

Facebook Stories mají úspěch. A s ním přichází i reklamy

Logo Facebooku

Facebooku trvalo několik let, než napodobil úspěšné „příběhy“ Snapchatu. Po roce má 150 milionů aktivních uživatelů...

Facebook spustil poradnu pro mládež

Facebook přestavil stránku pro mladé, radí o online aktivitách.

Facebook v pondělí spustil platformu pro dospívající uživatele s cílem informovat je o svých aktivitách či poskytovat...

Porovnávač Yelp znovu urguje EU, aby zažalovala Google za neférové výsledky

Yelp

Recenzní portál Yelp podal stížnost Evropské komisi na Google. Nelíbí se mu, že největší vyhledávač upřednostňuje...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz