Baterie má být typu SCiB (Super Charge Ion Battery), kterou Toshiba vyvinula už před několika lety. V současnosti se používá například v elektrických kolech Tailwind.
Výhodou technologie SCiB je dlouhá životnost. Podle konkrétního typu udává výrobce 3 000 nebo až 6 000 nabíjecích cyklů, aniž by baterii poklesla maximální kapacita pod 80 % původní hodnoty. Připomeňme, že současné baterie v noteboocích mají garantováno maximálně 300 cyklů, baterie s prodlouženou životností v počítačích HP nebo Apple pak okolo 1 000 cyklů.
Druhou výhodou je rychlost nabití. Ta závisí na celkové kapacitě článků, výrobce zmíněného kola ale například garantuje nabití do 30 minut. Hodnota 10 minut pro menší baterii v notebooku je proto celkem reálná.
Skvělé parametry SCiB baterií kazí jen malá kapacita článků. Zatímco běžné baterie jsou schopné udržet 150 až 180 Wh v jednom kilogramu své hmoty, u SCiB je to pouze 48 Wh. Zrovna u notebooků, kde je hmotnost důležitým parametrem, tak lze očekávat spíše malou kapacitu a nutnost častějšího dobíjení.
Detailnější parametry neznámé
O samotném notebooku toho zatím moc nevíme. Měl by využívat nové procesory Core i3, i5 nebo i7 od Intelu, SSD uložiště s kapacitou až 512 GB, nejnovější USB 3.0 a dokovací port.
Baterie by měly být celkově dvě, jedna primární a jedna sekundární.
S úhlopříčkou displeje 13" a s hmotností okolo 1 kilogramu by to měl být zároveň nejlehčí notebook této třídy na světě. Dostupnost, cenu ani více fotografií výrobce zatím neposkytl.