Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Twitter zavede inteligentní filtrování příspěvků ve stylu Facebooku

  16:38aktualizováno  23:46
Dosud Twitter ukazoval chronologicky řazený výpis všech zpráv od sledovaných kontaktů. Nyní - podobně jako Facebook - nabídne výběr seřazený nikoli podle času, ale podle individuální zajímavosti, tedy uživateli „na míru“.

Ilustrační foto. | foto: Reuters

Mikroblogovací sociální síť Twitter zavede revoluční změnu v tom, jakým způsobem bude svým uživatelům předkládat přehled novinek. Podle informací BuzzFeed a The Verge chystá kalifornská firma zavést filtrování zobrazených příspěvků na základě toho, co vás zajímá.

Nová funkce na základě algoritmu vyhodnotí vaše zájmy a na základě toho přehází pořadí tweetů v aplikaci. Částečně vychází z funkcí Highlight a While you were away, které již nyní vybírají uživatelům to nejlepší/nejzajímavější od účtů, které sledují.Twitter slibuje, že funkci bude možné vypnout.

Šéf Twitteru odmítl, že by se změnila povaha povaha aplikace, nepopřel ale, že Twitter pracuje na novém algoritmu. Odkazuje na funkci While You Were Away, s tím, že uživatelé vždy budou mít možnost zobrazit nejnovější tweety.

Jak Facebook vybírá, co uvidíte a co ne (více v našem článku):

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Zážeh při stratu rakety Sojuz-FG na kazašském kosmodromu Bajkonur.
Na Mezinárodní vesmírnou stanici dorazila za šest hodin nová posádka

Ve středu večer odstartovala z Bajkonuru kosmická loď Sojuz-FG, která za šest hodin dovezla novou posádku k ISS.  celý článek

Problémy služby Outlook.com
Microsoft měl problémy s Outlookem

Nedostupnost a výpadky služby Outlook.com sužovaly během večerních a nočních hodin řadu uživatelů.  celý článek

Homepage bankovnictví Servis24.
Uživatelé Servis24 hlásí omezení dostupnosti, nebude to prý trvat dlouho

Elektronické bankovnictví České spořitelny se dnes potýká se zhoršenou dostupností služeb pro některé klienty.  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.