Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


UPC nabídne nové televizní stanice: Nova Cinema a JimJam

  14:13aktualizováno  14:13
Společnost UPC dnes oznámila zavedení nových televizních stanic do nabídky své digitální kabelové televize. Nově se zákazníci zabaví u filmové stanice Nova Cinema a dětské stanice JimJam.

UPC zařadí do své nabídky i novou stanici TV Nova s názvem Nova Cinema... | foto: TV Nova

Obě stanice budou součástí programové nabídky Standard. U služby UPC Direct se oba programy zařadí do základní nabídky Rodina.

Nové stanice by se měly v nabídce digitální televize UPC objevit automaticky. U satelitní televize UPC Direct se Nova Cinema zařadí do vysílání až v 1.čtvrtletí roku 2008, stanice JimJam je v rámci této služby dostupná již nyní.

UPC nepředpokládá, že by obě nové televizní stanice zařadila do nabídky své analogové kabelové televize. Důvodem je její omezená kapacita, která je v tuto chvíli již téměř vyčerpána.

Ceny za jednotlivé programové nabídky se zařazením JimJamu a Novy Cinema nemění.

JimJam je určen všem dětem ve věku od jednoho roku do šesti let. Vysílá celosvětově oblíbené animované pořady, písničky a scénky. Vytváří podnětné a přitom bezpečné prostředí, ve kterém se mohou děti postupně učit novým věcem, poznávat okolní svět a rozvíjet svou osobnost. JimJam vysílá 24 hodin denně, plně v českém jazyce.

Nova Cinema nabídne svým divákům výběr kvalitních filmů a seriálů nejrůznějších žánrů od komedie přes drama, romantiku a rodinné filmy až po akční filmy, thrillery a seriály. Chybět nemají ani oblíbené novinky z filmového světa o známých tvářích showbyznysu a natáčení hollywoodských filmů. Vysílá v českém jazyce až 16 hodin denně.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Výpadek Facebooku 11.10.2017.
Je snad konec internetu? Facebook i Instagram mají výpadky

Uživatelé v USA i jinde na světě hlásí nedostupnost sociálních sítí Facebook a Instagram.  celý článek

Facebook po roce odkrývá, jakým způsobem mohlo Rusko ovlivnit americké...
PŘEHLEDNĚ: Facebook ukázal, jak jej během voleb zneužila ruská propaganda

Rusové si přes stovky prostředníků koupili v roce 2016 ohromné množství reklamy na Facebooku. Cílily na americké voliče v klíčových státech. Reklamy podle...  celý článek

Politici a sociální sítě
Urážky, trapasy i nesmysly: jak čeští politici bojují na sociálních sítích

Předvolební kampaň vrcholí a při rozhodování voličů hraje vliv i to, jak politici vystupují na sociálních sítích. Ne všichni si na nový svět krátkých,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.