Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Uteklo Microsoftu na web nové logo? Ne, ale známe nový firemní slogan

aktualizováno 
Na internet unikla údajně nová loga společnosti Microsoft. Později se ukázalo, že jednoduchá neonová loga firma používat nehodlá, ale se sloganem z uniklého videa se prý ještě setkáme.
Nová loga Microsoftu? Nikoli, jen ilustrační materiál. Slogan Be What's Next se ale prý používat bude

Nová loga Microsoftu? Nikoli, jen ilustrační materiál. Slogan Be What's Next se ale prý používat bude

Na konferenci Microsoft Global Exchange se objevilo krátké video. Pružný neon na něm během několika sekund prostřídá přibližný tvar známých log Microsoftu. Na odborných blozích se okamžitě vyrojily spekulace i zaručené zprávy o tom, že Microsoft chytá "rebranding", tedy rozsáhlé změny v propagaci svých produktů.

Microsoft se později nechal slyšet, že tato loga používat neplánuje, že šlo o "jednorázovou ukázku flexibility navzájem propojených značek". Jediné, co z daného videoklipu marketing Microsoftu hodlá použít, je slogan "Be What's Next", volně přeloženo jako "Buďte v budoucnosti", "Buďte in" nebo "Buďte o krok napřed".

Nová loga Microsoftu? Nikoli, jen ilustrační materiál. Slogan Be What's Next se ale prý používat bude

Vlastně je to celé spíše zpráva o tom, jak důležitou roli ve skutečnosti hraje logo v povědomí uživatelů a novinářů, než o tom, co se skutečně stalo. Značky, které Microsoft spravuje (Windows, Office, Bing...) jsou totiž nesmírně cennými artikly samy o sobě, mohou se pochlubit vysokou rozpoznatelností a mají za sebou i dlouhou tradici. Jejich rozsáhlá změna by tedy byla, přinejmenším pro odbornou veřejnost, skutečně zajímavá.

Ještě spíše jde ale o ukázku toho, jak velká je v IT komunitě žízeň po novinkách. Vždyť každý posun loga Google o pár pixelů sem či tam je zdrojem pro debaty a komentáře. V době, kdy na poli software i hardware panuje nebývalá konkurence a open-sourcové projekty v lecčems dohánějí tradiční velké hráče, je rozpoznatelnost a pověst značky často důležitější než reálné funkce, služby a spolehlivost.

Zdroje:

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ilustrační foto
Uložte si obsah obrazovky na později či pro kamaráda

Zapomeňte na klávesu Print Screen, screenshoty se dnes pořizují zcela jinak – snadněji, automaticky a to třeba včetně celé webové stránky. Perličkou je možnost...  celý článek

Aplikace Uber
Apple nechal Uberu vlastní funkci, která umí nahrávat obrazovku uživatelů

Apple umožnil taxikářské aplikaci Uber kvůli aplikaci pro hodinky iWatch snímat obrazovky mobilních zařízení.   celý článek

Nabídka aplikací pro přehrávání videí ve Windows 10
V nových Windows patrně nebude Media Player

Příští týden má být uvedena nová verze Windows 10 s označením Fall Creators Update. Podle aktuálního zjištění má být z jeho součástí odstraněn multimediální...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.