Vtípek s iPadem. Dívka má místo hlavy čtyři tablety

  • 13
Vypadá to jako sofistikované využití iPadu. Ve skutečnosti je to vtípek, ke kterému stačí lepící páska, web kamera, video brýle a obyčejná kamera.

Na první pohled to vypadá, že skrze jednotlivé iPady je vidět hlava dívky i okolí. Pochopitelně tomu tak není. Vše je jen předtočené a sesynchronizované video. Pokud se totiž na displeje tabletů podíváte podrobněji, zjistíte, že jsou na nich úplně jiní lidé, než momentálně stojí okolo.

Guerilla marketing

Forma propagace bez nutnosti vynaložení vysokých finančních prostředků. Vítězí vtip a nápad. Patří mezi nekonvenční marketingové nástroje.

Guerilla marketing v česku - ledová koule jako reklama.

Aby dívčina viděla na cestu a mohla celý den bloumat po Manhattanu za udiveného přihlížení kolemjdoucích, má v kabelce umístěnu kameru a na očích brýle, kam se jí obraz okolí promítá.

Celá taškařice je takzvaný guerilla marketing vydavatelství  Hearst Corporation na pánský iPad magazín Cosmo for Guys. Na konci videospotu se totiž "náhodný" divák konečně dotkne dívčiny hlavy (tj. obrazovky iPadu) a tahem prstu začne listovat časopisem, který se v tu chvíli objeví. Obsah netřeba překládat: Women, Sex, Love, Dating... And More Sex.