Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Výdaje na internetovou reklamu v Británii vzrostly o 76 procent. Svítá na lepší časy?

aktualizováno 
Výdaje na internetovou reklamu se ve Velké Británii v prvním pololetí zvýšily o 76 procent ve srovnání s loňskem.

Výdaje na internetovou reklamu se v Británii v letošním prvním pololetí zvýšily o 76 procent ve srovnání se stejným obdobím loni. Podle Internet Advertising Bureau (IAB) činily v první polovině roku 266,8 milionu liber (asi 12 miliard korun).

Za posledních 12 měsíců výdaje na internetovou reklamu v Británii přesáhly 400 milionů liber. Do konce tohoto kalendářního roku by podle odhadu IAB měly prolomit hranici půl miliardy.

Výdaje do internetové reklamy podle IAB vytrvale rostou posledních osm čtvrtletí. Nyní přesáhly tři procenta celkových britských výdajů na reklamu.

Za tímto trendem je podle úřadu skutečnost, že spotřebitelé tráví na internetu stále více času, takže se více vyplatí je zkoušet oslovit i v tomto médiu. Pomáhá také fakt, že se zvyšuje kvalita a kreativita v oboru.

Podle ředitele IAB Dannyho Meadowse-Klua se nic nemění na integrovaném přístupu k reklamě. Nicméně zadavatelé a kreativní agentury nyní soudí, že role internetu by v reklamním mixu měla být ještě větší. V České republice putovalo loni do reklamy na internetu 310 milionů korun.

Autoři:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Pivníci.cz
Tipy na zajímavé weby: Se stránkou plnou piv se vám bude hodit hlídání

Hodnocení piv, kam na ně zajít a kde jsou u nás pivovary, najdete na Pivníci.cz. Na hodinu, na dvě či celý den. Potřebujete pohlídat děti prověřenou chůvou?...  celý článek

FarmaNaDlani.cz
Tipy na zajímavé weby: Kde nakoupit na farmách, ukáže interaktivní mapa

Čím dál víc lidí zajímá, kde se dá nakupovat lokálně a ne od velkovýrobců či zahraniční produkty. Pěstitele a výrobce snadno najdete na mapě FarmaNaDlani.cz....  celý článek

Ukázka podvodné soutěže na Facebooku.
Útočníci lákají na Facebooku uživatele na výhru i slevu na brýle Ray-Ban

Dostat z uživatelů citlivé informace o jejich soukromí zkouší podvodníci různými způsoby. V poslední době jsou to například různé soutěže na Facebooku nebo...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.