Někdy nezbývá, než se chytat za hlavu ...

Někdy nezbývá, než se chytat za hlavu ... | foto: Profimedia.cz

Výzva čtenářům: napište nám své zkušenosti s připojením k internetu

  • 15
Připojení k internetu není v České Republice žádná samozřejmost a jeho užívání žádný med. Na připojení čekáte často i dva měsíce. Na opravu výpadků klidně 48 hodin. A i když připojení zrovna funguje, rychlosti jsou oproti deklarovaným zlomkové. Máme toho dost! Najdeme společně férového operátora?

Jednání poskytovatelů internetu se zákazníky je mnohdy ještě horší, než kvalita jimi poskytovaných služeb. V redakci se nám nyní sešly velice negativní osobní zkušenosti při zařizování internetu a zároveň i dopisy čtenářů stěžující si na podobné potíže.

Proto jsme se rozhodli, že se tímto tématem budeme hlouběji zabývat. Budeme rádi za všechny vaše zkušenosti, poznatky, i celé příběhy týkající se zařizování a užívání služeb internetových poskytovatelů a zkušenosti při komunikaci s jejich operátory.

Zajímají nás jak ty negativní, tak samozřejmě i ty pozitivní. V chystáném článku se s vámi podělíme o získáně zkušenosti. Společně se nám snad podaří vytipovat toho nejspolehlivějšího poskytovatele.

Reklamní příspěvky vydávající se za reálné zkušenosti nebudeme brát v potaz.

Autory nejzajímavějších příspěvků odměníme. Máme pro vás MP3 přehrávač Sencor a  jiné drobné dárky.


1GB MP3 přehrávač Sencor SFP 3640

Pravidla

Ve svých příspěvcích prosím nezapomeňte uvádět druh připojení (ADSL, kabel, wifi ...), přesný název služby (včetně rychlosti), název poskytovatele připojení, a také lokalitu, ve které se připojujete.  

Uveďte prosím i své jméno  - pochopitelně zaručujeme absolutní anonymitu

Příspěvky posílejte prosím pouze! na adresu redakce: redakce@technet.cz