Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Yahoo koupí portál Kelkoo za 475 milionů eur

aktualizováno 
Americká společnost Yahoo koupí internetový portálu Kelkoo, který se zabývá srovnáváním cen v Evropě. Yahoo hodlá posílit svou pozici v evropském internetovém obchodu. Převzetí Kelkoo podle analytiků a bankéřů znovu otevírá dveře pro akvizice evropských technologických společností, zejména internetových firem.

Americká společnost Yahoo se dohodla na koupi internetového portálu Kelkoo, jenž se zabývá srovnáváním cen v Evropě, za 475 milionů eur v hotovosti. Oznámila to dnes firma, která tak hodlá posílit svoji pozici v rychle rostoucím evropském elektronickém obchodu.
Akvizice rovněž podpoří kapacity společnosti pro vyhledávání na internetu. To je považováno za klíčovou technologii internetových firem pro přilákání zákazníků. Internetové stránky Kelkoo, které umožňují srovnávat ceny zboží od letenek po digitální fotoaparáty, navštíví měsíčně 27 milionů uživatelů.    
Společnost Yahoo již dříve koupila firmy Overture a Ingtomi, aby posílila své vyhledávací operace a odrazila konkurenci. Hlavními rivaly jsou Google a MSN, který je divizí softwarového gigantu Microsoft, napsala agentura Reuters.
Převzetí Kelkoo podle analytiků a bankéřů znovu otevírá dveře pro akvizice evropských technologických společností, zejména internetových firem. Kelkoo od svého vzniku v roce 1999 převzala sedm firem v Británii, Španělsku, Norsku a Francii a nyní působí v devíti evropských zemích.

Zdroj: ČTK

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Skleněný most na hoře Yuntai
Infarktový žertík vyděsil turisty na skleněném mostě, kilometr nad zemí

Turisty v čínské provincii Hebei vyděsil žertík provozovatelů skleněného mostu na hoře Yuntai. Ve výšce více než 1 000 metrů nad zemí to musí být hrozivý...  celý článek

Aplikace Uber
Apple nechal Uberu vlastní funkci, která umí nahrávat obrazovku uživatelů

Apple umožnil taxikářské aplikaci Uber kvůli aplikaci pro hodinky iWatch snímat obrazovky mobilních zařízení.   celý článek

Facebook po roce odkrývá, jakým způsobem mohlo Rusko ovlivnit americké...
PŘEHLEDNĚ: Facebook ukázal, jak jej během voleb zneužila ruská propaganda

Rusové si přes stovky prostředníků koupili v roce 2016 ohromné množství reklamy na Facebooku. Cílily na americké voliče v klíčových státech. Reklamy podle...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.