Facebooku je teprve deset let, ale jeho exponenciální růst už jej katapultoval mezi dospělé společnosti. Devětadvacetiletý zakladatel a šéf Mark Zuckerberg sice stále chodí v sandálech a oblíbené studentské mikině s kapucí, ale uživatelé jeho stránky zestárli a dospěli, stejně jako obchodní strategie Facebooku.
Odliv mladistvých uživatelů rozhodně není nic, co by Facebook mohlo těšit. Na druhou stranu to není nic, s čím by si robustní platforma neporadila. O e-mailu také teenageři nemluví, ale samozřejmě jej mají a používají. Facebook může dohnat náskok nových platforem na mobilních telefonech. Ale už nikdy nemůže být tím neznámým, novým, lákavým a exkluzivním komunikačním kanálem.
Vadí vám, že Facebook analyzuje a předvídá vaše zájmy?
Hlasování skončilo
Čtenáři hlasovali do 0:00 neděle 9. února 2014. Anketa je uzavřena.
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |