Unreal Tournament 2003 demo: Porovnání výsledků benchmarku

  • 34
Čtenáři sobě. Tak nějak by se dala nazvat akce, kterou jsme na Technetu nedávno odstartovali a která se týkala dlouho očekávané herní pecky: Unreal Tournament 2003. Výkony počítačů našich čtenářů jsme porovnali a tady jsou výsledky.

V našem (vlastně ve vašem) přehledu se sešla opravdu široká paleta počítačů. Prakticky v ní nejsou dva, které by se navzájem více podobaly, a tak tu máme poměrně reprezentativní vzorek, z něhož můžete usuzovat a sami si určit, do jaké výkonové kategorie spadá právě ten váš počítač a jestli existuje šance, že právě na něm poběží hra na plné obrátky.

To jistě ocení majitelé starších počítačů, protože testy staršího hardwaru v kombinaci s novým softwarem dělá opravdu málokdo a ani to za normálních okolností nemá smysl. V této souvislosti opět musím s politováním konstatovat, že nároky moderních her jsou opravdu krvavé - a bude hůř. Na druhou stranu, ceny hardwaru jsou momentálně velice příznivé, a tak je šance pořídit výkonný počítač za relativně malý peníz.

Abychom ale nechodili jenom kolem horké kaše. Na následujícím obrázku (pro zvětšení si klikněte) je jednoduchý graf sestávající se z hodnot naměřených některými čtenáři při benchmarku Flyby (průlet mapami) a popis jejich počítačové sestavy.

Jako rozumnou hranici pro plynulý chod při průletu mapami i při single playeru (hru jednoho hráče proti umělé inteligenci) jsme zvolili hranici 30 snímků za vteřinu. Kdo je nepatrně, nebo více pod touto hranicí, už si, bohužel, asi UT2003 příliš nevychutná.


Výsledky Benchmarku, Flyby - průlet mapami

Flyby UT2003 demo





Výsledky Benchmarku, Botmatch - souboj umělé inteligence

Botmatch UT2003 demo




Všem čtenářům, kteří se testování zúčastnili, děkujeme.


<<<- 1.část


Témata: software, Testování