- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jinak pro ty co to zajima, zda je k poslechu komunikace AF66 s letistem i s vizualizaci...
Za točení videa na výšku by se měli takovým hňupům přerážet ruce.
Ještě před pár lety bych vám dal za pravdu (tedy ne s tím přerážením rukou, ale že točení videa na výšku je špatně). Od té doby se ale hodně změnilo, a na některých platformách většina lidí konzumuje obsah na výšku, dává tedy smysl pro tyto platformy (v článku Twitter) točit video na šířku. Prostě jako vždy: záleží na kontextu.
Fu,j aky neslusny motor, obnazovat sa na verejnosti
Prosím, seznamte se s terminologií součástí motoru, ať nepíšete nesmysly.
Během přistání se odlomilo od motoru ještě několik součástek, například lopatky turbíny, která vhání vzduch do proudového motoru.
Ale jinak je litani strasne bezpecne ovsem pouze v cislech jako pocet prepravenych osob za nejake obdobi . Pokud zacneme pocitat relativni cisla, uz to tak pekne nevychazi a tech incidentu kolik je jenom na zemi u letistniho personalu kazdeho letiste...
byt tebou, ten jazyk bych zasunul zase zpatky do ust - aby ti nahodou venku nezamrznul. ve skutecnosti jen kysele hrozny.
Statistiky letove dopravy zahrnuji vsechny incidenty, vcetne tech na letistich, ne jen ve vzduchu.
Je lepsi se sedet na zemi v nejake budove, nez sedet 23 hodin v letadle. I kdyz ma A380 pohodlna kresla v ekonomicke tride ( vim to z vlastni zkusenosti, sedel jsem 14 hodin v takovem kresle na trati Melbourne- Dubai), je to bida a utrpeni. Nechapu, proc cestujici museli sedet v letadle takovou dobu. Nakonec se ukazalo, za radoby vhodne schody na letisti meli.
Dam Vam 2 dobre rady do zivota
1) Prectete si diskusi nez do ni zacnete prispivat
2) Nikdy, ale opravdu nikdy necerpejte informace jenom z jednoho zdroje, to je snad jeste dulezitejsi nez bod cislo 1
Ad 1 - Bylo tu jiz nekolikrate vysvetleno proc je opravdu lepsi i pro cestujici zistat v letadle
Ad 2 - Z jinych clanku lze zjistit ze letiste ma kapacitu na 50 pasazeru. To je zhruba 10% kapacity letadla. Navic tech 23 hodin bylo od nastupu do letadla, nikoliv od pristani.
Takze pokud Vam radeji vyhovuje sedet nekde namackany na tvrde studene zemi, bez zabavy, jidla, piti, bez mobilu, tabletu a podobne radeji nez byt v maych ale prece jen pohodlnych sedackach, se zabavou, jidlem, pitim, nabijeckou - prosim, ale verte mi ze byste asi velmi brzy zmenil nazor. Zkuste si to nekdy, drepet na tvrde zemi, bez zabavy (ono se to nezda, ale jenom sedet dve hodiny nekde bez jakekoliv zabavy, nebo sedet 2 hodiy a cumet na film je VELKY rozdil). Prochazet se muzete tak jako tak. Mel-li jste dobry pripoj, pak jste do CR stejne letel zhruba tolik hodin v letadla s rekneme 2 hodinama na prestup v Dubaji, takze zvladnout se to da v pohode.
Nemluve o logistice kontroly 500 pasazeru znova pred nastupem do letadla.
A nezapomente ze zhruba ctvrtina pasazeru (coz neni malo - first, business, posadka) ma luzko.
Tak zrovna u A380 bych to za nějaký extra problém nepovažoval. Má tam dalších několik motorů co práci hravě zvládnou. Jediné co by mohlo nastat, že úlomky poruší trup či křídlo...
Problém to nie je ani u dvojmotorových strojov ,pokial jeden vysadí..
Nejvetsi sranda je ze strukturalni problem byl v motoru (at uz diky vnejsim vlivum nebo ne), ale uvede se letecka spolecnost, uvede se vyrobce letadla, ale ze to byl motor Engine Alliance se tu clovek nedozvi
Predchozi problem u Qantasu s A380 byl s motory Rolls Royce.
Tak jen doufam ze to neni systemova chyba jako to bylo u Rolls Royce, protoze mam za par dni letet do Sydney prave A380 s temito motory...
.
v poho, letadlo ma vic motoru...
Tohle spíš vypadá, že se celý fan oddělil a včetně krytu opustil letadlo. Naštěstí nezpůsobil strukturální škody. Možná mne nějaký odborník opraví, ale když porovnám s prvním motorem, tak tam není ani zbytek rotoru a motor je skoro o 1/3 kratší než ten druhý. Vidím to na uzemnění a kontrolu všech strojů s tímto typem motorů.