Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Soutěž o plochý televizor, audiosystém, CD přehrávač a další

aktualizováno 
Opravdu hodnotné ceny můžete nyní získat na serveru v soutěži se společností HP TRONIC. Vedle mnoha cen jako jsou kšiltovky, fotbalový míč nebo stereoradiobudík s CD přehrávačem, je to především plochý televizor s hloubkou pouhých 7 centimetrů.

Server Technet.cz vám ve spolupráci se společností HP TRONIC přináší novou soutěž, jejíž ceny zajisté potěší každého výherce. Pokud správně odpovíte na pět soutěžních otázek a budete mít štěstí, můžete získat hlavní cenu plochý televizor s hloubkou pouhých 7 centimetrů. Ani ostatní ceny však nejsou k zahození. Najdete mezi nimi produkty jako hudební minivěž, osobní CD přehrávač, stereoradiobudík s CD přehrávačem, fotvalový míč či kšiltovky.

ceny soutěže 

Odpovědi na otázky byste měli získat na stránkách eproton.cz, které společnost HP Tronic provozuje.

Soutěž, kterou najdete na této stránce, probíhá od 21. června 2004 do 9. července 2004.

Své vědomosti štěstí také můžete využít v dalších soutěžích na serveru Mobil.cz a Bonusweb.cz.

Všem soutěžím přejeme hodně štěstí při hledání správných odpovědí a při losování!



Témata: HP Tronic


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Tajná služba NSA (Národní bezpečnostní agentura) spadá pod ministerstvo obrany
Ruští hackeři „ukradli“ data americké NSA, pomohl jim prý ruský antivir

Hackeři najatí ruskou vládou údajně ukradli před dvěma lety citlivá data americké NSA. Napsal to list The Wall Street Journal s odvoláním na anonymní zdroje....  celý článek

Aplikace Uber
Apple nechal Uberu vlastní funkci, která umí nahrávat obrazovku uživatelů

Apple umožnil taxikářské aplikaci Uber kvůli aplikaci pro hodinky iWatch snímat obrazovky mobilních zařízení.   celý článek

Facebook po roce odkrývá, jakým způsobem mohlo Rusko ovlivnit americké...
PŘEHLEDNĚ: Facebook ukázal, jak jej během voleb zneužila ruská propaganda

Rusové si přes stovky prostředníků koupili v roce 2016 ohromné množství reklamy na Facebooku. Cílily na americké voliče v klíčových státech. Reklamy podle...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.